
Klienditeenindus -Üldine (Veokorraldaja-Logistik/ laotöötaja)
- mõistab enda rolli ja vastutust meeskonnaliikmena ettevõttes järgides organisatsiooni põhiväärtusi ja eetikanorme
- loob head suhted klientide ja kolleegidega käitudes erinevates olukordades tasakaalukalt ja eesmärgipäraselt, sh pingelistes olukordades
- mõistab klienditeeninduse protsessi sisu ja rakendamise põhimõtteid organisatsiooni toimimisel.
Klienditeenindus lao- ja veoteenuste ostmisel ja müümisel (Veokorraldaja-Logistik)
- mõistab klienditeeninduse protsessi tähtsust logistika ettevõtete tööst
- mõistab lao- ja veoteenuste ostu- ja müügiprotsessi olemust
- osaleb lao- ja veoteenuste ostumüügitoimingutes meeskonna liikmena tagades head kliendi- ja tarnijasuhted
- käsitleb kauba- ja veodokumente kasutades kaasaegseid infotehnoloogilisi vahendeid ja erialast terminoloogiat sh võõrkeeles
- Teacher: Tiina Kraav
- Teacher: Kaie Rahulan